27. koncertní sezona
PROLOMIT TICHO

Zrušení říjnových koncertů v důsledku vládních nařízení

Vážení přátelé a návštěvníci koncertů PKF,

nové vládní opatření zastavuje od 12. října na dobu dvou týdnů prakticky veškerý kulturní život.

Znamená to, že posledním říjnovým koncertem bude 9. října vystoupení v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě. Odpadají tedy vystoupení v Profesním domě 12. října, zahajovací koncert orchestrálního cyklu v Rudolfinu 14. října, oba dětské programy v Rudolfinu 17. října a doslova se naplní i název koncertu ze soudobého cyklu "Promeškaná příležitost", neboť se měl konat 23. října.

Milí fanoušci a abonenti, vaše velká podpora je pro nás nesmírnou vzpruhou v době, kdy celé odvětví živého umění prochází velmi těžkou zkouškou. Peníze za vstupenky vám vrátíme a zároveň doufáme, že tvrdá opatření brzy přinesou žádoucí výsledek, abychom vás mohli přivítat v plné síle na našich listopadových koncertech.

Přejeme vám pevné zdraví a těšíme se na viděnou.

Vaše PKF

Refundace vstupenek

Vstupné za zrušená představení Vám vrátíme do 30 dnů po předložení potřebných dokladů.

Co od Vás pro vrácení částky za zakoupené jednotlivé vstupenky potřebujeme doložit?

  • Vstupenky zakoupené kartou online – potřebujeme scan vstupenky a poslední čtyřčíslí platební karty, kterou byla platba uhrazena.
  • Vstupenky zakoupené převodem – potřebujeme výpis z účtu o transakci.
  • Vstupenky hrazené na pokladně v hotovosti - peníze Vám vrátíme také v hotovosti.
  • Pokud jste hradili vstupenky dárkovým poukazem, kontaktujte vstupenky@pkf.cz kvůli výběru nových koncertů.
  • Pokud jste vstupenku zakoupili u jiného prodejce než na webu či v pokladně PKF, pak je nutné žádat o refundaci u konkrétního prodejce.

V případě nejasností, prosíme, kontaktujte zákaznický servis na e-mailu vstupenky@pkf.cz. Zároveň však prosíme o trpělivost, jelikož dotazů je velké množství. 

Kompenzace vstupného za zrušené koncerty zakoupené v rámci balíčků

Vstupné za zrušená představení Vám vrátíme do 30 dnů od zaslání žádosti a doložení potřebných dokladů. Cena vráceného vstupného bude vypočítána jako poměrná část k celkové ceně zaplaceného balíčku. 

Co od Vás pro vrácení částky za zrušené koncerty zakoupené v rámci balíčků potřebujeme doložit?

  • Platili jste na na pokladně v hotovosti? Peníze vám můžeme vrátit také pouze v hotovosti. 
  • Platili jste na pokladně kartou? Potřebujeme scan vstupenky.
  • Nakupovali jste online a platili kartou? Potřebujeme scan vstupenky a poslední čtyřčíslí karty, kterou byla úhrada provedena.
  • Nakupovali jste online a platili předem? Peníze vám vrátíme na účet, potřebujeme k tomu výpis z bankovního účtu s uvedením dané transakce a scan vstupenky.
  • Pokud jste vstupenku zakoupili u jiného prodejce než na webu či v pokladně PKF, pak je nutné žádat o refundaci u konkrétního prodejce.

Děkujeme za Vaši trpělivost. 

za podpory
generální partner
hlavní partner
generální mediální partner
hlavní mediální partner