Výběrové řízení: Specialista/ka marketingu a public relations

PKF – Prague Philharmonia, o.p.s. vypisuje výběrové řízení na obsazení funkce Specialista/specialistka marketingu a PR.

Požadujeme:

  • kreativní a inovační přístup k řešení problémů
  • velmi dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti
  • spoluvytváření identity společnosti
  • vypracování strategie propagace a marketingu společnosti a realizace rozvoje firemní značky
  • práce s textem, vytváření prezentačních materiálů
  • spolupráce při tvorbě a realizaci PR aktivit
  • zodpovědnost za přípravu tištěných programů, propagačních materiálů, příprava tiskových dat
  • tvorba obsahu sociálních médií
  • zodpovědnost za agendu marketingových a PR aktivit společnosti
  • tvorba marketingových plánů a zodpovědnost za uskutečňované propagační aktivity a realizaci marketingového mixu
  • spolupráce na přípravě obchodních plánů a prodejních technik
  • monitoring trhu a konkurence, statistiky, další analytická činnost
  • velmi dobrý slovní projev, týmového ducha, zaměření na výsledky

Kvalifikační požadavky:

  • VŠ, VOŠ, případně i SŠ 
  • aktivní znalost anglického jazyka, druhý jazyk výhodou
  • znalost práce s PC, MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • 2 roky praxe na srovnatelné pozici
  • alespoň základní orientace v oblasti klasické hudby či hudebního průmyslu

Nabízíme:

  • odpovídající platové zařazení
  • zodpovědnou a samostatnou práci v kulturní oblasti
  • práci v mladém a dynamickém kolektivu
  • možnost profesního růstu a seberealizace

Předpokládaný nástup: ihned


Přihlášky se strukturovaným životopisem (vzdělání, dosavadní praxe, reference atd.) zasílejte ihned, nejpozději do 15. 8. 2022 na adresu hublova@pkf.cz – Gabriela Hüblová