Výběrové řízení: Specialista/ka marketingu a public relations

PKF – Prague Philharmonia, o.p.s. vypisuje výběrové řízení na obsazení funkce Specialista/specialistka marketingu a PR.
Požadujeme:
- kreativní a inovační přístup k řešení problémů
- velmi dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti
- spoluvytváření identity společnosti
- vypracování strategie propagace a marketingu společnosti a realizace rozvoje firemní značky
- práce s textem, vytváření prezentačních materiálů
- spolupráce při tvorbě a realizaci PR aktivit
- zodpovědnost za přípravu tištěných programů, propagačních materiálů, příprava tiskových dat
- tvorba obsahu sociálních médií
- zodpovědnost za agendu marketingových a PR aktivit společnosti
- tvorba marketingových plánů a zodpovědnost za uskutečňované propagační aktivity a realizaci marketingového mixu
- spolupráce na přípravě obchodních plánů a prodejních technik
- monitoring trhu a konkurence, statistiky, další analytická činnost
- velmi dobrý slovní projev, týmového ducha, zaměření na výsledky
Kvalifikační požadavky:
- VŠ, VOŠ, případně i SŠ
- aktivní znalost anglického jazyka, druhý jazyk výhodou
- znalost práce s PC, MS Office (Word, Excel, Outlook)
- 2 roky praxe na srovnatelné pozici
- alespoň základní orientace v oblasti klasické hudby či hudebního průmyslu
Nabízíme:
- odpovídající platové zařazení
- zodpovědnou a samostatnou práci v kulturní oblasti
- práci v mladém a dynamickém kolektivu
- možnost profesního růstu a seberealizace
Předpokládaný nástup: ihned
Přihlášky se strukturovaným životopisem (vzdělání, dosavadní praxe, reference atd.) zasílejte ihned, nejpozději do 15. 8. 2022 na adresu hublova@pkf.cz – Gabriela Hüblová